مقالات مقالات .

مقالات

خدمات امداد خودرو در مبارکه اصفهان

خدمات امداد خودرو در مبارکه اصفهان تنوع زیادی دارند. این خدمات از مشاوره های فنی تلفنی تا اعزام تیم امداد و حمل خودرو را دربرمی‌گیرند. تیم امداد خودرو مبارکه علاوه بر خدمات مشاوره تلفنی، به درخواست‌های امدادی رانندگان پاسخ می‌دهند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ دی ۱۴۰۲ساعت: ۰۲:۴۲:۵۰ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

خودروبر شبانه روزی

خودروبر شبانه روزی یک روش امن برای حمل و جابجایی خودروی شما است. معمولا رانندگان و صاحبان خودرو به ویژه آن دسته که درگیر تصادف یا نقص فنی شده اند با خدمات شرکت‌های خودروبر آشنا هستند. آنها برای رفع مشکل یا حمل اتومبیل خود به تعمیرگاه از خودروبر استفاده می‌کنند.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ دی ۱۴۰۲ساعت: ۰۲:۳۹:۴۴ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

وظیفه لنت ترمز سراتو

در هنگام رانندگی، به دلایل بسیاری ممکن است از پدال ترمز استفاده کنیم. برای مثال وجود دست انداز و سراشیبی در مسیر رانندگی، وجود ترافیک، جلوگیری از برخورد با خودرو یا عابرین پیاده، چراغ قرمز و… همگی از عوامل استفاده از ترمز هستند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ آبان ۱۴۰۲ساعت: ۰۱:۴۳:۰۴ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

مشخصات فنی کیا سراتو ۲۰۲۳

این ماشین مجهز به توربوشارژر و پیشرانه تنفس طبیعی با توان عملکردی مناسب هست. این قابلیت ها مدل جدید سراتو ۲۰۲۳ را برای انتخاب کردن در مقام بالایی قرار می‌دهد. در حال حاضر دو گزینه ممکن است برای پیشرانه تنفسی وجود داشته باشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ آبان ۱۴۰۲ساعت: ۰۱:۳۳:۲۲ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

نحوه عملکرد آنتی اسکالانت

آنتی اسکالانت از مواد شیمیایی رسوب زدا تشکیل می شود که از آن در صنعت تصفیه آب و تصفیه فاضلاب استفاده می نمایند. بیشترین و بهترین کاربرد آنتی اسکالانت در سیستم های تصفیه آب اسمز


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۴۹:۱۶ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

چگونه ایمیل بسازیم؟

یکی از بهترین سرویس‌ها برای ساخت ایمیل را گوگل ارائه می‌کند. این سرویس که با نام جیمیل شناخته شده، رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است. در این مطلب به آموزش نحوه ساخت جیمیل با رایانه خواهیم پرداخت.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۴۴:۳۳ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

راه های شناخت فرد مناسب برای ازدواج دختر

برای شناخت فرد مناسب برای ازدواج دختر، راه های شناخت در مقایسه با پسران کمی سخت تر هستند. دختران چون در مقایسه با پسرها در اجتماع حضور کمتری دارند، بنابراین لازم است نسبت به انتخاب همسر آینده خود دقت بیشتری داشته باشند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۳۷:۱۵ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

انواع دمنوش دل پیچه را بشناسید

برخی از بیماری ها به ظاهر ساده هستند، اما ممکن است وقت و بی وقت و به دلایل نامعینی به سراغ افراد با سنین مختلف بیایند. دل پیچه و اسهال از انواع این بیماری ها هستند. این بیماری ها می توانند با دردهای زیادی در ناحیه پایین شکم و کم آبی بدن همراه باشند و افراد را مجبور کنند که برای دقایق طولانی در توالت ها بمانند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۲۶:۴۸ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

خط تولید غذای سگ دست دوم

خط تولید غذای سگ دست دوم ، بسیاری از افرادی که تمایل به راه اندازی خط تولید غذای سگ دارند، قادر به پرداخت هزینه آن نمی باشند. برخی از آنها هم، زمان کافی را برای راه اندازی این خط در اختیار ندارند. این افراد می توانند اقدام به تهیه خط تولید غذای سگ دست دوم نمایند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۲۴:۱۴ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

همه چیز درباره حساسیت های چشمی

حساسیت های چشمی باعث قرمز شدن و تورم چشم شما می شوند؟ شما تنها نیستید. میلیون ها نفر با حساسیت های چشمی یا تورم های حساسیتی روبرو هستند. یک کمپرس یخ باعث بهتر شدن حساسیت می-شود. اما برای رهایی از حساسیت برای همیشه باید محرک ها را شناسایی کرده و به درمان علائم بپردازید.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۱۲:۱۶ توسط:admin موضوع: نظرات (0)